16_20230829_120637.jpg
15_20230829_134111.jpg
117_20240403_130427.jpg

Novým markeťákem a redaktorem se stává Marek Hammami

Nový marketingový pracovník nastínil svoje plány do budoucna

Novou pozici v kralupském marketingu, která se uvolnila bude zastávat Marek Hammami. Dosavadní grafik a tvůrce obsahu pro sociální sítě, si tak na svá bedra přibere další činnosti ve fungování klubu. Jak se člověk se zkušenostmi z deníku Sport a dalších florbalových oddílů těší na novou roli? Co chystá za novinky a na jaké věci se chce zaměřit? To vše poodkryl v rozhovoru pro klubový web. 

Ahoj Máro, v uplynulé sezoně sis jako brankář áčka získal srdce kralupských fanoušků. Málokdo z nich ví, že jsi u nás na hostování. To nejdůležitější tedy hned na začátek - můžeme se na Tvoji přítomnost ve vlčí smečce těšit také v nadcházející sezoně?
„Jsem rád, že se mi podařilo se dobře zapsat. V Kralupech se mi líbí, na začátku mého působení proběhla fáze, kdy jsem si potřeboval zvyknout na nové prostředí, spoluhráče a herní styl. Teď už můžu říct, že na konci sezony jsem byl docela spokojený se svými výkony a rolí v týmu. O mém pokračování momentálně jednáme, jak s vedením mého bývalého klubu – pražskými Tigers, tak s vedením Wolves. Důležité pro mě bylo, že mi napsal sám předseda Jirka Cimler a potvrdil, že o mě Vlci včetně kouče mají zájem i nadále. Takže uvidíme, snad se domluvíme na dalším pokračování.“

Máš ve svém srdci speciální místo pro některý příspěvek z letošní sezony, který Ti nejvíc utkvěl v paměti?
„Primárně jsem se staral o grafiky a audiovizuální stránku věci. Bavila mě novinka, kterou jsme přinesli a to sice představování nových hráčů. Vrcholem naší, jak sportovní, tak marketingové snahy bylo naše počínání v play off, kde jsme si nastavili na další roky hodně vysokou laťku. Ale jeden příspěvek vyloženě nemám, bylo jich za ten rok více než 400.

Na jakou práci navážeš a s jakými plány se nové role ujmeš?
„ Nová pozice je pro mě samozřejmě velkou výzvou, ale také zodpovědností, protože jsem ještě nikdy nebyl tím „šéfem“. Marketing Wolves je pro mě zároveň takové moje „dítě“ a rád bych se o něj staral a udržel laťku, kterou jsme nasadili v uplynulém roce. Také mám v hlavě nové věci, které bych rád realizoval, ale o nich se fanoušci budou dozvídat, až přijde ten správný čas. S vedením se shodujeme na tom, že bychom rádi více pozornosti směřovali na mládež, tam máme takový vroubek. Doufám, že tomu budou otevřeni i trenéři mládeže se kterými se chystáme probrat naše plány do budoucna.“

Mimo florbal se sportu věnuješ prakticky nepřetržitě, protože o něm píšeš v deníku Sport. Jak těžké je pro Tebe přepnout z psaní o sportu do takhle velkého média do psaní o florbale v menším rozsahu?
„Nevidím v tom moc velký rozdíl. Abych byl upřímný, tak jsem v posledních letech tíhnul spíše právě k té audiovizuální a grafické stránce a práci v naší redakci jsem vnímal jako zajímavou zkušenost a další hezkou položku do CV. Jelikož letos v roli redaktora skončil Fíla Janouch, tak mi byla nabídnuta i tato pozice a já se rozhodl ji přijmout, abych mohl nabité zkušenost využít dále.“

Můžeme se pod Tvojí taktovkou těšit na nějaké novinky, co se komunikace na sociálních sítích týče?
„Tady se vrátím ke své předchozí odpovědi. Fanoušci se novinky, které chystáme, dozví brzy. Mohu však slíbit, že budeme chtít pokračovat v podobném duchu. Jak jsem již předeslal, po debatě s vedením se chystáme také více zaměřit na naši mládež, kterou jsme z pohledu propagace možná trochu zanedbávali. Ale příznivci se dále mohou těšit na vtipná videa, představování posil, kompletní textové přehledy z duelů mužského týmu. Posledním pomyslným vrcholem je pro nás také turnaj Kralupy Open, ke kterému nyní směřujeme naši pozornost a kde se nám velmi slibně plní účast.“

Komunikace Wolves má za poslední rok vynikající výsledky, také díky Tobě. Je něco, co bys vzkázal našim fanoušků?
„Fanouškům bych rád poděkoval za všechny pozitivní ohlasy, které jsem na naši práci za uplynulý rok dostal. Je to pro mě velký závazek a doufám, že nastavenou laťku udržíme. Zároveň budeme také cílit na to, aby co nejvíce diváků chodilo podporovat mužský A-tým. V play off nám kralupští srdcaři ukázali, že dokáží udělat perfektní kotel, naším cílem bude, aby nám zachovali přízeň a byli naším 6. hráčem i v základní části, kde návštěvy na duely hlavně s papírově slabšími soupeři byly nižší.“